Tudi letos so se celjski stezosledci pridružili Tednu globalnega učenja, ki ga koordinira platforma SLOGA, letos na temo podnebnih sprememb. Na treh delavnicah globalnega učenja za mlade in starejše so iskali vzroke za podnebne spremembe in rešitve za njihovo blaženje.

Konec novembra so izvedli tri delavnice globalnega učenja. Na medgeneracijski delavnici »Kaj imajo podnebne spremembe opraviti z mano?« so mladi stezosledci skupaj s starejšimi najprej izvedli vključujočo igro Ribice, kjer so posamezniki skušali preko ribolova preživeti svojo družino. Sledil je pogovor o (ne)dostopnosti naravnih virov in njihovem pretiranem izkoriščanju ter kako ravnanje z naravnimi viri vpliva na podnebje, biotsko raznovrstnost, migracije, naš vsakdan. V zadnjem delu delavnice so iskali skupne rešitve in obiskovalcem predstavili nekaj ukrepov v vsakdanjem življenju, ki pripomorejo k blaženju podnebnih sprememb ter jih spodbudili, da se angažirajo.

Na drugi medgeneracijski delavnici globalnega učenja »Vpliv volkov in kitov na okolje in podnebje« so spoznavali vpliv živali na okolje in podnebje. Najprej so si ogledali videa o vlogi kitov in volkov pri oblikovanju ter spreminjanju podnebja in se pogovorili o ohranjanju biotske raznovrstnosti ter vplivu na podnebne spremembe.

Z delavnico »Grenka plat čokolade« so se pogovorili o zgodovini čokolade, načinu pridobivanja čokolade, vrstah čokolade in vplivu na zdravje, otroškemu delu, ohranjanju naravnih virov in vplivu transporta, monokultur in pretirane potrošnje na podnebne spremembe.


Izvedbo delavnic globalnega učenja omogoča projekt Bridge 47, ki ga financira EU. Izražena stališča ne predstavljajo stališč EU.

Koordinacija dogodkov Tedna globalnega učenja poteka v sklopu projekta Trajnostno. Lokalno. Globalno., ki ga financira Ministrstvo za zunanje zadeve RS, koordinira pa SLOGA, slovenska platforma nevladnih organizacij za razvoj, globalno učenje in humanitarno pomoč. Vsebina gradiv ne predstavlja uradnega stališča Vlade Republike Slovenije.

TLG,SLOGA, MRS, EU, BRIDGE