Globalno državljanstvo iz teorije v prakso

V okviru Virtualnega tedna globalnega državljanstva 2021 Fundacija Melton organizira  21. aprila ob 13. uri razpravo z naslovom Prenašanje globalnega državljanstva v prakso.

Globalno državljanstvo je koncept, ki prepleta našo identiteto z medsebojno povezanim, soodvisnim svetom današnjega časa. Mestna hiša za globalno državljanstvo se vrti okoli teme “Prenašanje globalnega državljanstva v prakso”, kjer preučujemo načine za premik koncepta s področja teorije na področje delovanja! Popolnoma se zavedamo, da je bistvo svetovnega državljanstva v duhu timskega dela in tovarištva.

Razpravljali bodo Sartaj Anand (egomonk), Ediola Pashollari (World Assembly of Youth,) Patricija Virtič (Bridge 47/SLOGA), in Shehzia Lilani (Amani Institute).

Če želiš sodelovati, se prijavi TU

Global Citizenship Virtual Ideathon

Razprava bo uvod v Global Citizenship Virtual Ideathon, ki je namenjen mladim, starim od 18 do 35 let, ki strastno želijo spreminjati svet. Gre za 72-urni maraton, v katerem bodo udeleženci z vsega sveta skupaj v interdisciplinarnih skupinah razvijali ustvarjalne in praktične pobude, ki prispevajo k reševanju perečih vprašanj ob uporabi globalne miselnosti. Udeleženci pod vodstvom moderatorjev in mentorjev ustvarijo skupine, ki temeljijo na idejah, ki jih predlagajo. Na koncu ekipe predstavijo svoje ideje.

Tema letošnjega virtualnega ideatona o globalnem državljanstvu je “Uresničevanje globalnega državljanstva v praksi”.

Kakšne rešitve iščemo?

  • Javne ali izobraževalne dejavnosti, ki spodbujajo globalno miselnost, izobražujejo o človekovih pravicah, povečujejo znanje o ciljih Združenih narodov za trajnostni razvoj ali spodbujajo duh čezmejnega sodelovanja.
  • Konkretne projekte za dosego ciljev trajnostnega razvoja (npr. Za spodbujanje enakosti spolov; varovanje okolja; zmanjšanje revščine; večji dostop do dobrega izobraževanja, sanitarij, vode; spodbujanje trajnostne porabe ali zmanjšanje neenakosti itd.)
  • Kulturne dejavnosti, ki spodbujajo raznolikost, globalno razumevanje in empatijo do drugih.
  • Kampanje, izzive v družabnih medijih, zgodbe, ki spodbujajo raznolikost, globalno razumevanje in empatijo do drugih.