Nadaljnji razvoj računalniške igre globalnega učenja

Januarja je slovaška organizacija Ambrela, partner v projektu Bridge 47, pričela z razvijanjem računalniške igre globalnega učenja.

Igra še nima uradnega imena. Učenci, ki delajo na njej, pa radi uporabljajo delovni naslov “EcoGame”. Igro razvijajo kot prototip 2D simulacije gradnje in upravljanja od zgoraj navzdol (CMS) z več načini igre za mobilne naprave (zaenkrat na Androidu, v prihodnost iOS).

V osnovi igralec v igri nadzira robote in jih uporablja za zbiranje in recikliranje virov na onesnaženem planetu. Igralec bo z roboti lahko zgradil več stavb in kupil tudi nadgradnje. Študentje razvijajo igro pod nadzorom strokovnjakov iz PowerPlay Studia, in je v zadnjih dveh mesecih zelo napredovala. Čeprav je optimizacija povzročila nekaj težav in za nekaj časa ovirala razvoj, je zdaj vse na pravi poti.

V sledečih mesecih se bodo osredotočali večinoma na “poliranje” funkcij in mehanike ter nove grafike in animacije. Študentje bodo v sodelovanju z Ambrelo vključili v igro pripoved, ki bo igralcem nudila ne le zabavno izkušnjo, ampak tudi omogočila, da se učijo o okoljskih temah.

Čeprav je glavni cilj projekta prikazati, kako lahko globalno učenje prenesemo v svet iger, je hkrati pomembno, da se študentom, ki delajo na igri, zagotovi spretnosti in nove izkušnje.

Vir novice: Bridge 47


Projekt Bridge 47 sooblikuje in izvaja 15 evropskih in globalnih organizacij civilne družbe, med njimi je tudi platforma SLOGA. Namen projekta je mobilizacija civilne družbe, da s pomočjo globalnega učenja prispeva k pravičnosti in izkoreninjenju revščine po svetu. Projekt Bridge 47 sofinancirata Evropska unija in Ministrstvo za zunanje zadeve Republike Slovenije.