unesco_beyondcommitments

UNESCO: poročilo o uresničevanju CTR 4: kakovostno izobraževanje

UNESCO je ob visokemu forumu HLPF objavil poročilo o uresničevanju cilja trajnostnega razvoja 4 z naslovom Beyond commitments, How countries implement SDG 4 (“Onkraj zavez, kako države uresničujejo CTR 4”), v katerem predstavlja izsledke in priporočila glede uresničevanja CTR 4 na podlagi vprašalnikov, ki jih je izpolnilo 72 vlad.

unesco_buildingbridges

UNESCO: globalno poročilo o enakosti spolov in izobraževanju

UNESCO je objavil globalno poročilo o enakosti spolov v izobraževanju “Grajenje mostov za enakost spolov” (Building bridges for gender equality) v katerem naslavlja potrebo po razmišljanju in ukrepanju proti neenakosti spolov v izobraževanju onkraj enakega števila deklic in dečkov. Med drugim je potrebno naslavljati spolne norme in stereotipe, vključenost deklic v tehniška področja izobraževanja, razlike […]

adra gu nazarje

ADRA izvedla delavnice globalnega učenja v Nazarjah

ADRA Slovenija je na otroškem in mladinskem poletnem taboru v Nazarjah, ki ga je organiziralo Društvo stezosledcev v mesecu juliju izvedla delavnice globalnega učenja. Delavnice so bile prilagojene starostnim skupinam, preko njih pa je 56 udeležencev spoznavalo različne cilje trajnostnega razvoja.

humanitas1

Jakob o Larabangi in druge zanimive zgodbe

Na blogu društva Humanitas je objavljenih veliko zanimivh zapisov in zgodbe iz različnih krajev, kjer Humanitas izvaja projekte, eden iz izmed njih je tudi zapis Jakoba, ki je kot prostovoljec obiskal Larabango in tam tri tedne delal v knjižnici, kjer je otrokom pomagal pri učenju.