Stran za globalno učenje. Upravlja jo Platforma SLOGA.
Novice
Aktualne novice in dogodki
Spletna delavnica: Covid-19 – Zagon za transformativno učenje in sistemske spremembe?
Pandemija Covid-19 je v zelo kratkem času naše življenje in svet obrnila na glavo. Zgodovinsko gledano velike krize predstavljajo ogromen potencial za sistemske spremembe. Ker gre lahko ta sprememba bodisi v utopično bodisi v distopično smer, so akterji progresivnih...
Inovativni projekt iz Slovenije: Solidarnost-Enakost-Istost
Stereotipi, strah in sovraštvo do migrantov, beguncev, prosilcev za azil (tj. "drugih") se nenehno širijo. Gre za pojav, ki je odsev prevladujočega političnega diskurza, množičnih »mainstream« medijev in popularne kulture. Državne institucije so pri reševanju tega...
Spletno usposabljanje o krepitvi pluralnosti v globalnem učenju
Finska platfoma FINGO organizira med 25. in 27. majem spletno usposabljanje, ki ponuja priložnost za proaktivno pavzo v teh časih. Cilj usposabljanja je ustvariti kolektivno inteligenco o globalnem učenju. Globalno učenje je širok in zapleten pojem, ki pokriva...
Nov webinar mrež Bridge 47 in Forus o metodah transformativnega učenja in ciljih trajnostnega razvoja
Forus international in Bridge 47 vabita, da se 28. maja, ob 15. uri, udeležite webinarja, katerega cilj je združiti ljudi, da si med seboj izmenjujejo znanje in se učijo, kako lahko z metodami transformativnega učenja ustvarimo bolj trajnosten, miren in socialno...
Letna konferenca Platforme za vseživljenjsko učenje: Vseživljensko učenje za trajnostne družbe
27. maja se bo odvil prvi dogodek v okviru letne konference Platforme za vseživljenjsko učenje, ki bo zaradi razmer letos potekala drugače. Konferenca z naslovom Lifelong Learning for Sustainable Societies (Vseživljenjsko učenje za trajnostne družbe) se bo dotaknila...
Fundacija SOLIDAR: V času e-učenja moramo zagotoviti univerzalni dostop do izobraževanja
Fundacija SOLIDAR je objavila dokument z naslovom “Universal Access to Education at a Time of Online Learning”. Podatki kažejo, da je zapiranje izobraževalnih instituticij na vseh ravneh vplivalo na 1,3 milijarde učencev. Ne smemo pustiti, da ukrepi v državah vplivajo...
Kako lahko učenje prispeva k ozaveščenosti in obvladovanju podnebnih sprememb?
Vabimo k branju zapisa Jasmin Mäki and Davida Crosier-ja, ki naslavljata vprašanje trajnosti in globalnega učenja, ki je bil objavljen na spletni strani EURYDICE. Izobraževanje igra ključno vlogo pri razumevanju in odpravljanju podnebnih sprememb ter spodbujanju...
COVID-19: rehumanizacija izobraževanja in vseživljenskega učenja
Vabimo vas k branju misli Maren Elfert, ki je bil objavljen na portalu The Lifelong Learning Blog. Dotakne se potrebe oziroma priložnosti, ki jo pandemija COVID-19 predstavlja za rehumanizacijo izobraževanja in vseživljenjskega učenja. Tako Elfert kot drugi...
Izšlo poročilo »The Citizenship and Lifelong Learning Monitor 2019«
Pred kratkim je izšlo poročilo »The Citizenship and Lifelong Learning Monitor 2019«, ki sta ga objavili v sodelovanju organizaciji SOLIDAR in FEPS, in pokriva področji razvojnih politik in pridobivanja veščin prek vseživljenskega učenja. Poročilo ponuja priporočila,...